
Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
-
Gdzie mogę sprawdzić aktualny status realizacji zamówienia?
Aktualny status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się w zakładce Twoje Konto. -
Jakie są możliwości dostawy zamówienia?
a) Odbiór osobisty w magazynie firmy w Tarnowskich Górach;
b) Wysyłka kurierem Inpost na wskazany w zamówieniu adres.
c) Paczkomatem InPost -
Czy cena zamówienia może ulec zmianie w czasie realizacji zamówienia?
Nie. Obowiązuje cena w zamówieniu i nie może ona ulec zmianie. -
Czy po złożeniu zamówienia mogę go jeszcze modyfikować?
Nie ma możliwości zmiany zamówienia. Jedynie do momentu przekazania zamówienia do wysyłki istnieje możliwość anulowania zamówienia w zakładce Twoje Konto. Po anulowaniu zamówienia zostaniesz poinformowany o tym fakcie mailowo. Wpłata za zamówienie zostanie zwrócona w terminie 14 dni od dnia anulowania zamówienia. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został użyty przy wpłacie za zamówienie. -
Nie potwierdziłem kompletnego zamówienia w ciągu 48 godzin, co teraz?
W takim przypadku zamówienie zostanie automatycznie anulowane. -
Czy mogę podzielić płatność, tak aby część opłacić z góry, a część przy odbiorze?
Płatności należy dokonać w całości, nie ma możliwości jej podziału. -
Paczka dotarła do mnie uszkodzona, co teraz?
Należy pamiętać o obowiązku sprawdzenia odbieranego towaru w obecności kuriera (lub – przy odbiorze osobistym – w obecności pracownika firmy Hunter Polska). Jeśli paczka jest uszkodzona lub zniszczona, zalecamy zgłoszenie tego kurierowi i sporządzenie protokołu szkody. O każdym takim zdarzeniu należy nas poinformować. -
Po otwarciu przesyłki okazało się, że produkty są uszkodzone lub niepełnowartościowe. Komu to zgłosić?
W takiej sytuacji należy złożyć reklamację produktu. Do złożenia reklamacji niezbędny będzie dowód zakupu (np. paragon, wyciąg z konta, potwierdzenie płatności online).
Zgłoszenie reklamacji należy kierować na adres info@hunter-polska.eu. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 30 dni roboczych. W przypadku, gdyby to nie było możliwe, sprzedawca poinformuje w tym okresie Klienta o terminie, w którym reklamacja zostanie rozpatrzona. -
W jaki sposób mogę odstąpić od umowy?
Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć w jeden z poniższych sposobów:
a) pisemnie, na adres: Eco Life Group s.c., ul. Kopalniana 23, 42-605 Tarnowskie Góry,
b) mailowo: info@hunter-polska.eu. -
W jaki sposób mogę odesłać produkty w przypadku odstąpienia od umowy?
Produkty należy odesłać na adres:
Eco Life Group s.c.
Ul. Kopalniana 23
42-605 Tarnowskie Góry
Koszty przesyłki ponosi osoba zwracająca towar. -
Czy odstąpienie od umowy dotyczy całego zamówienia?
Niekoniecznie. Można zwrócić tylko niektóre produkty. -
Czy mogę reklamować produkt, jeśli nie posiadam paragonu?
Tak. Paragon nie jest jedynym dowodem zakupu. Reklamacja może zostać przyjęta na podstawie np. wyciągu z konta, potwierdzenia płatności online. -
Zamówienie zostało już odebrane, lecz chcę otrzymać fakturę VAT. Gdzie to zgłosić?
W takiej sytuacji należy skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie.