Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

  1. Gdzie mogę sprawdzić aktualny status realizacji zamówienia?

    Aktualny status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się w zakładce Twoje Konto.

  2. Jakie są możliwości dostawy zamówienia?

    a) Odbiór osobisty w magazynie firmy w Tarnowskich Górach;
    b) Wysyłka kurierem FedEx lub DHL na wskazany w zamówieniu adres.
    c) Paczkomatem InPost 
  3. Czy cena zamówienia może ulec zmianie w czasie realizacji zamówienia?

    Nie. Obowiązuje cena w zamówieniu i nie może ona ulec zmianie.

  4. Czy po złożeniu zamówienia mogę go jeszcze modyfikować?

    Nie ma możliwości zmiany zamówienia. Jedynie do momentu przekazania zamówienia do wysyłki istnieje możliwość anulowania zamówienia w zakładce Twoje Konto. Po anulowaniu zamówienia zostaniesz poinformowany o tym fakcie mailowo. Wpłata za zamówienie zostanie zwrócona w terminie 14 dni od dnia anulowania zamówienia. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został użyty przy wpłacie za zamówienie.

  5. Nie potwierdziłem kompletnego zamówienia w ciągu 48 godzin, co teraz?

    W takim przypadku zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

  6. Czy mogę podzielić płatność, tak aby część opłacić z góry, a część przy odbiorze?

    Płatności należy dokonać w całości, nie możliwości jej podziału.

  7. Paczka dotarła do mnie uszkodzona, co teraz?

    Należy pamiętać o obowiązku sprawdzenia odbieranego towaru w obecności kuriera (lub – przy odbiorze osobistym – w obecności pracownika firmy Hunter Polska). Jeśli paczka jest uszkodzona lub zniszczona, zalecamy zgłoszenie tego kurierowi i sporządzenie protokołu szkody. O każdym takim zdarzeniu należy nas poinformować.

  8. Po otwarciu przesyłki okazało się, że produkty są uszkodzone lub niepełnowartościowe. Komu to zgłosić?

    W takiej sytuacji należy złożyć reklamację produktu. Do złożenia reklamacji niezbędny będzie dowód zakupu (np. paragon, wyciąg z konta, potwierdzenie płatności online). 
    Zgłoszenie reklamacji należy kierować na adres info@hunter-polska.eu. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 30 dni roboczych. W przypadku, gdyby to nie było możliwe, sprzedawca poinformuje w tym okresie Klienta o terminie, w którym reklamacja zostanie rozpatrzona.

  9. W jaki sposób mogę odstąpić od umowy?

    Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć w jeden z poniższych sposobów:
    a) pisemnie, na adres: Eco Life Group s.c., ul. Janasa 31, 42-612 Tarnowskie Góry,
    b) mailowo: info@hunter-polska.eu.

  10. W jaki sposób mogę odesłać produkty w przypadku odstąpienia od umowy?

    Produkty należy odesłać na adres:
    Eco Life Group s.c.
    Ul. Janasa 31
    42-612 Tarnowskie Góry
    Koszty przesyłki ponosi osoba zwracająca towar.

  11. Czy odstąpienie od umowy dotyczy całego zamówienia?

    Niekoniecznie. Można zwrócić tylko niektóre produkty.

  12. Czy mogę reklamować produkt, jeśli nie posiadam paragonu?

    Tak. Paragon nie jest jedynym dowodem zakupu. Reklamacja może zostać przyjęta na podstawie np. wyciągu z konta, potwierdzenia płatności online.

  13. Zamówienie zostało już odebrane, lecz chcę otrzymać fakturę VAT. Gdzie to zgłosić?

    W takiej sytuacji należy skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl