do kasy suma: 0,00 zł
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

  • Gdzie mogę sprawdzić aktualny status realizacji zamówienia?

    Aktualny status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się w zakładce Twoje Konto.
  • Jakie są możliwości dostawy zamówienia?

    a) Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym, w Tarnowskich Górach (ul. Janasa 31).
    b) Wysyłka kurierem Inpost na wskazany w zamówieniu adres.
    c) Paczkomatem InPost.
  • Czy cena zamówienia może ulec zmianie w czasie realizacji zamówienia?

    Nie. Obowiązuje cena w zamówieniu i nie może ona ulec zmianie.
  • Czy po złożeniu zamówienia mogę go jeszcze modyfikować?

    Nie ma możliwości zmiany zamówienia. Jedynie do momentu przekazania zamówienia do wysyłki istnieje możliwość anulowania zamówienia w zakładce Twoje Konto. Po anulowaniu zamówienia zostaniesz poinformowany o tym fakcie mailowo. Wpłata za zamówienie zostanie zwrócona w terminie 14 dni od dnia anulowania zamówienia. 
  • Czy mogę podzielić płatność, tak aby część opłacić z góry, a część przy odbiorze?

    Płatności należy dokonać w całości, nie ma możliwości jej podziału.
  • Paczka dotarła do mnie uszkodzona, co teraz?

    Należy pamiętać o obowiązku sprawdzenia odbieranego towaru w obecności kuriera (lub – przy odbiorze osobistym – w obecności pracownika firmy Hunter Polska). Jeśli paczka jest uszkodzona lub zniszczona, zalecamy zgłoszenie tego kurierowi i sporządzenie protokołu szkody. O każdym takim zdarzeniu należy nas poinformować.
  • Po otwarciu przesyłki okazało się, że produkty są uszkodzone lub niepełnowartościowe. Komu to zgłosić?

    W takiej sytuacji należy złożyć reklamację produktu. Do złożenia reklamacji niezbędny będzie dowód zakupu (np. paragon, wyciąg z konta, potwierdzenie płatności online) oraz odesłanie produktu wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Znajdziesz go TUTAJ 
    Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni roboczych od momentu otrzymania reklamowanego produktu. W przypadku, gdyby to nie było możliwe, sprzedawca poinformuje w tym okresie Klienta o terminie, w którym reklamacja zostanie rozpatrzona.
  • W jaki sposób mogę odstąpić od umowy?

    Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć w jeden z poniższych sposobów:
    a) pisemnie, na adres: Eco Life Group s.c., ul. Kopalniana 23, 42-605 Tarnowskie Góry,
    b) mailowo: sklep@e-hunter.pl
  • W jaki sposób mogę odesłać produkty w przypadku odstąpienia od umowy?

    Produkty należy odesłać na adres:
    Eco Life Group s.c.
    Ul. Kopalniana 23
    42-605 Tarnowskie Góry
    Koszty przesyłki ponosi osoba zwracająca towar.
  • Czy odstąpienie od umowy dotyczy całego zamówienia?

    Niekoniecznie. Można zwrócić tylko wybrane produkty.
  • Czy mogę reklamować produkt, jeśli nie posiadam paragonu?

    Tak. Paragon nie jest jedynym dowodem zakupu. Reklamacja może zostać przyjęta na podstawie np. wyciągu z konta, potwierdzenia płatności online.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl