Zwroty i reklamacje

W przypadku niezgodności towaru z umową Klient zobowiązany jest odesłać do Sklepu, na własny koszt, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności na właściwym formularzu dostępnym w zakładce Do pobrania.

W przypadku uznania reklamacji koszty wysyłki zostaną zwrócone klientowi.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania przez Sklep reklamacji. W przypadku uznania reklamacji w ciągu 21 dni reklamowany towar zostanie doprowadzony do stanu zgodnego z umową bądź zostanie wymieniony na nowy. W przypadku braku możliwości naprawienia towaru lub wymiany na nowy, Klient otrzyma zwrot kosztów zakupu towaru wraz z kosztem pierwotnej dostawy.

Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep. W wypadku reklamacji bezzasadnej koszty przesyłki ponosi Klient.

Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.

Dalsze uprawnienia związane z wadliwością sprzedanego towaru reguluje ustawa z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141, poz.1176).

Szczegóły dotyczące reklamacji oraz zwrotów dostępne są w Regulaminie Sklepu.

Bestsellery
Hunter Skórzana obroża dla psa Porto
Hunter Skórzana obroża dla psa Porto
176,00 zł
szt.
Hunter Skórzane szelki dla psa Aalborg
Hunter Skórzane szelki dla psa Aalborg
242,00 zł
szt.
Hunter Sweterek dla psa Malmo
Hunter Sweterek dla psa Malmo
79,00 zł
szt.
Zee Dog Smycz dla psa Patagonia
Zee Dog Smycz dla psa Patagonia
46,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl