Rouchette Chodaki damskie Soft Infusion Blue
Opis
Rouchette to francuska marka, która zajmuje się tworzeniem wygodnego i modnego obuwia do prac ogrodowych, spacerów oraz innych aktywności na świeżym powietrzu. W ofercie znajdziesz propozycje dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci.
Kolekcja chodaków Soft Infusion wyróżnia się uroczym designem oraz niezwykłą wygodą w użytkowaniu. Ten model posiada kwiecistą wkładkę, która czyni go jeszcze bardziej wyjątkowym. Jak Ci się podoba? Taki dodatek dostępny jest w butach w kolorze waniliowym oraz niebieskim. Dodatkowym elementem ozdobnym jest niewielkie logo marki, czyli literka "R".
Buty wykonane zostały z pianki EVA z antypoślizgową podeszwą. Chodaki SOFT są łatwe w zakładaniu, wygodne i wytrzymałe. Ich podeszwa jest antypoślizgowa, co gwarantuje większą stabilizację. Dużo pęcherzyków powietrza w piance EVA zapewnia dodatkową amortyzację buta.
Co ważne - buty są bardzo lekkie! Będziesz się w nich czuć doskonale. Sprawdź wszystkie dostępne opcje w sklepie internetowym e-hunter.
Cholewka: EVA Light+
Wkładka: na piance CONFORT IN + ekskluzywny nadruk Rouchette
Podeszwa: TPR
ZALETY PRODUKTU:
- Lekkie
Zapomnisz, że je nosisz! Dzięki zastosowaniu pianki EVA light+ te chodaki są wyjątkowo lekkie!
- Antypoślizgowe
Chodaki posiadają przyczepną i antypoślizgową podeszwę zewnętrzną z wypustkami.
- Wytrzymałe
Buty są odporne.
- Odporne
Podeszwa zewnętrzna umożliwia używanie chodaków SOFT przy każdej okazji. Miliony pęcherzyków powietrza w piance EVA zapewniają prawdziwą amortyzację buta.
- Wygodne
Wkładka z pianki.
Produkt przeznaczony jest do regularnego stosowania. Zalecamy noszenie buta maksymalnie przez kilka godzin dziennie. Nie zalecamy przechowywania produktu na słońcu lub w pobliżu źródła ciepła, ponieważ może to spowodować uszkodzenie materiału.
ROZMIAR | ORIENTACYJNA DŁUGOŚĆ WKŁADKI |
36/37 | 23 cm |
38/39 | 24,5 cm |
40/41 | 25,5 cm |
O MARCE:
Historia marki? Rodzina Rouchette, w tym Jean-Louis, projektant obuwia, który po latach doświadczeń z producentami sprzętu Patrickiem i Salomonem założył firmę w 1990 roku. 24 lata później Sébastien Rouchette przejął pałeczkę z tą samą misją: ulepszanie świata zaczyna się od naszej stopy.
Z przekazów rodziny Rouchette wyłania się kluczowe przesłanie - najważniejsze jest dobre dopasowanie!
Co ono oznacza?
Za tym wyrażeniem Rouchette pragnie przekazać wartości wykraczające poza komfort określonego użytkowania, czy estetykę inspirowaną tradycją wszystkich swoich produktów obuwniczych.
Bycie dobrze dopasowanym oznacza wiarę w siłę innowacji i kreatywności, które mogą zmienić sposób, w jaki ludzie myślą.
Być dobrze dopasowanym to wiedzieć, że kobiety i mężczyźni, partnerzy marki Rouchette, wyznają te same wartości, którymi są sprawiedliwość, szczerość, uczciwość, odpowiedzialność społeczna, jakość i uczciwa cena.
Być dobrze dopasowanym oznacza wiedzieć, że w produktach Rouchette może znaleźć się każdy - bez wyjątku.
Bycie dobrze dopasowanym oznacza nadawanie znaczenia swoim zakupom poprzez wybór marki, która reprezentuje wiele celów.
Być dobrze dopasowanym to wybrać markę, która chce robić wszystko dobrze.
Odpowiedzialna marka Rouchette stąpa po ziemi i równocześnie unosi głowę w gwiazdach innowacji.
* W razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu.
tel: 532 713 323
agnieszka@ecolifegroup.pl