do kasy suma: 0,00 zł
Zasady zwrotu i reklamacji

1. Zwrot zakupionego towaru:

Klient dokonujący zakupu przez Internet ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki na podstawie oświadczenia - formularza zwrotu dostępnego na stronie w zakładce Do pobrania.

Warunkiem zwrotu środków pieniężnych Klientowi jest dostarczenie zwracanego towaru w ciągu 14 dni od odstąpienia umowy. Jeśli data dostarczenia zwracanego produktu nie jest tożsama z datą złożenia u Sprzedawcy oświadczenia odstąpienia od umowy, wówczas przyjmuje się termin zwrotu należności finansowej Klientowi 14 dni od daty dostarczenia zwracanego produktu. 

Jeżeli zamówienie opłacone zostało systemem szybkich płatności, koniecznością jest podanie numeru konta rachunku bankowego, na który mają zostać zwrócone środki. 

Należy pamiętać, że zwracany towar nie może nosić znamion użytkowania. Zwracany towar powinien posiadać wszelkie metki, tabliczki znamionowe, kartoniki pozwalające na identyfikację produktu. 

Adres do wysyłki zwrotów:

ul. Kopalniana 23
42-605 Tarnowskie Góry

 

2. Reklamacja:

W przypadku niezgodności towaru z umową Klient zobowiązany jest odesłać do Sklepu, na własny koszt, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności na właściwym formularzu dostępnym w zakładce Do pobrania.

Zwroty odsyłane do paczkomatów i punktów odbioru nie będą przez nas przyjmowane.

Adres do wysyłki reklamacji:

ul. Kopalniana 23
42-605 Tarnowskie Góry

W przypadku uznania reklamacji koszty wysyłki zostaną zwrócone klientowi.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania przez Sklep reklamacji. W przypadku uznania reklamacji w ciągu 21 dni reklamowany towar zostanie doprowadzony do stanu zgodnego z umową bądź zostanie wymieniony na nowy. W przypadku braku możliwości naprawienia towaru lub wymiany na nowy, Klient otrzyma zwrot kosztów zakupu towaru wraz z kosztem pierwotnej dostawy.

Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep. W wypadku reklamacji bezzasadnej koszty przesyłki ponosi Klient.

Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.

Dalsze uprawnienia związane z wadliwością sprzedanego towaru reguluje ustawa z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141, poz.1176).

Szczegóły dotyczące reklamacji oraz zwrotów dostępne są w Regulaminie Sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl